21 Ocak 2013 Pazartesi

Anlatamam (Ft. Pisagor) - Major Es


Pisagor verse:

iradem batan bi gemi misali tek düze
çatlmakta varliginla bende kurdugun düzen
sahip oldugum güçlü bi amaç vardi "sevgi" der
ve gerçekleri bil istersen canindan çok sev gider

kapattigimda gözlerimi her taraf karbeyaz
dinle beni otur söyle gel yanimda kal biraz
ben uykuya daldigimda sen kaçarsin inceden
bu gitmeler velhasil masum aski linç eder.

sahiden gittin mi? metanetim yokluguna
bakmiyorum yerine yoklugundan korktugumdan
adina yazili siirlerimi kapi altindan atiyorum
her satirda seninde kalbin böyle hizli atiyo mu?

boslugun içinde degil boslugun ta kendisiyim
yarim kalmis bu askin kalan tek teselliyim
yoklugunda esen rüzgar bileklerimi bükebilir
sensizlige dayanamam geçen her saniye tükenirim


nakarat:

yokluguna mahkum oldum
duydugum her ses sensin
ben kaçtim kendimden sana geldim
elimde kalbim var

susma bu kez
yagmurlar bile hep seni sorarlar
anlatamam


major es verse:

ayni yatakta yapayalniz yatiyoruz
dagilmisiz yani hayat yormus
ve sen kim bilir hangi sarkida kaybettin kendini
bense kim bilir hangi sokakta

zehir zikkim olur ayni aksam ayni dem
devrilmez duvarlarinla bir vakitte sen bu sehre gel
elimi tut hisset özlemleri yanimda kal yine
soguk yastigimda kalir bütün rüyalarim

yabanci sokaklar anlamadigim sancilar
mirildanir dilim yine bilmedigim sarkilar
battigimdir derin yerler yakinlasir uzaklar
vazgeçtigim keskelerde sakli kalan silüetin var

resimler kursun gibi deler geçer umutlari bugün
benim suçum degil iyilesmeyen yalnizlik
asil unuttukça birikmistir özlenen
hatta silindikçe yazilmistir bütün ayriliklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder