3 Ocak 2013 Perşembe

Araba Yok - Cartel


Araba var mi?
araba yok
araba yok kardesim, nereye? araban yok

ne o hava öyle seni seksi madafaka
havan batsin lan altinda eski bi taka
saka maka bitti gec arkaya
arabalar kus olsa sen keles karga beslen
sen kendini herkesten iyi zanneden
nedeeeen?
bana sorma bilmemem
al babadan arabayi
bindir manitayi
arabada caldir zurnayi
190 mercedesle gezerim ben
dokunursan yumrugu yersin hemen
önde ahmet, arkada kerimdir elbet
karakan yolda en iyisi buraları terket
entel zonta mi desem sana acaba
hayat sinema filmi degil
sen unutma bunu da
sen de artist degilsin
ne kadar ugrassan da
bos konusan avucunu yalar
bu dunyada
niye öyle hava atarsin son modelle
son gazla basıp geçersin yanımdan
geçtiğin yerler toz ve duman
hersey mukemmel her sey cok iyi
yasayip gidiyoruz dert etmeden bi seyi
tek araba yok
bu da yani dert mi
takma kafani
yorma olmayan beynini
is yok para yok araba yok
dert cok ama derde derman yok
ha sundadir ha bunda
helvacinin kizinda
araba kimdeyse manita da onda
arabayi bana versene baba
binip gideyim is aramaya
atarim arabaya ben manitayi
basarim son gaza
ode sen parayi
pencereyi ac ve kolun disari salla
alti semer giyse zonta yine zonta
cek hadi cek zonta burdan arabani
git baska yerde at sen havani
sahte gülümsemeleri gözüm tutmuyor
basit takiliyorsan senin isin çok zor
kokana kariyla sosyete ayaklar
sosyete ama fabrikada kart basar
altina cekmis son model bi araba
benzin almaya yok bes kurus para
ver muzigi baslara seni paspal zonta
dert mi sana eger yoksa ben de araba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder