9 Ocak 2013 Çarşamba

Aşk Şarkısı - Malt


Hareketlerim, tavrim, bakislarim
Hiçbiri sana yetmiyor ya hani
Illa ki duymak istiyorsun
Ona da peki

Anlasalim orta yerde
Ne gerek var ki ellibin tane söze
Istedigin seyi tekrar edeyim
Bitsin bu iskence

Seni seviyorum seniseviyorum seni
Seviyorum seniseviyorum seni

50 kere 60 kere 70 kere
Tekrarlasam ne farkeder
Bu da bir ask sarkisi
Ne olur biter
Nereye gider
Ne zaman bayar
Biliyoruz hasbel kader

Bu sarkinin sözleri yormaz beni
Senin yordugun kadar
O zorlamaz, sakindir, akar
Oluruna kadar

Anlasalim orta yerde
Ne gerek var ki ellibin tane söze
Istedigin seyi tekrar edeyim
Bitsin bu iskence

Seni seviyorum seni seviyorum seni
Seviyorum seni seviyorum seni

50 kere 60 kere 70 kere
tekrarlasam ne farkeder
Bu da bir ask sarkisi
Ne olur biter
Nereye gider
Ne zaman bayar
Biliyoruz hasbel kader

Duymak istediklerini yaz bana
Sarki yapayim onlardan sana
Baska bir arzun varsa
Buyur emrindeyim
Ben senin yetenekli köylenim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder