26 Ocak 2013 Cumartesi

Biktim Yalan Asklardan - Mahkum


Dostlarimi sorma beni terkettiler
canim dediklerim gittiler birer birer
ittiler beni kaldim acilar içinde
yalvardim onlara ama kimin sikinde

ipinde kopmus ey yalan dünya
zehirli yollarin geldi bana tatli rüya
yanliz dogmusum yanlizda ölürüm
ihtiyacim yok kimseye bunuda bilirim (yeahh)

ben mi çekecem ulan dünyanin kahrini
allah'im al canini tükettiler sabrimi
zamaninda inandim senide insan sandim
evir çevir kendine sok o yalan askini

güvenme kimseye olursun kaybeden
bende güvendim kül oldum harbiden
sevmistim hemde çok degmezmis anla yok
ben hep sevendim onlarsa terkeden

kiz milleti iste güven olmaz bunlara
ayrilik acisini gel sen sor bana

nakarat(x1)
akti gözümün yaslari ise yaramaz kalman
yeter artik siktiniz lan biktim yalan asklardan
çatilir kaslar bu sarki baslayinca
dökülsün satirlar kalemim susmadikça

ölsem bile aglayanim olmaz be usta
damarima basipta onu hatirlatma
zamanda dardi vardi nice yalanlar
bu da mi gitti bosver neye yarar

bu dünyaya ben senin için mi geldim
eline verdim kalemi agladim senin için
aglamazdim bilseydim degmezmissin sende gittin
üzülmem senin için orosbunun tekisin

durdu kalbim atmaz oldu yasamistim
dünyaya geldi geleli acilara alistim
zordu hayat kordu çekip gitmen
ölmek istedim ama yasiyorum canim annem

kurdugum hayaller yaprak gibi döküldü
söküldü yerinden yaramin yeri derin
severmiydim be usta kaderimi bilseydim
hatira kalsin bu rapim acipta dinleyin

sinmeyin içime sigara dumanlari
bana masal okumayin geçtim o yollari
alistim tersine yasamaya hain
çalisti dersine zavalli kalbim

ölümü koymusum kafaya mutluyum sanmayin
sahte gülücükler var bunlara kanmayin

nakarat(x1)
akti gözümün yaslari ise yaramaz kalman
yeter artik siktiniz lan biktim yalan asklardan
çatilir kaslar bu sarki baslayinca
dökülsün satirlar kalemim susmadikça

kimseye güvenmem bundan sonra hayatta
güvendim ona buna biraktilar beni burda
ölmek isterim nedenidir iste bunlar
hayatimdan bezdim ulan yalanci asklar

Mahkum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder