3 Ocak 2013 Perşembe

Bunun Adı Para - Cartel



Bunun adi para çaredir her soruna
Ne mutlu bana eger cebimde varsa
Kazan ve harca sakla bir parçA ama
Sakin al bundy gibi zirt dolasma
Durma öyle bos bos
Paranin tadi hos
Ben payimi kaptim
Geç kaldin hadi kos
Belese kim ne verir
Ulan önce öde parayi sonra çal zurnayi
Hadi yavrum yandan yandan yandan
Bilsen neler geçiyor aklimdan
Bol para araba tatli yasam
Kolumda manita gezerim pasam
Varda bana buna sana hepinize para
Simdi karafatma bana kebap bakma suratima
Yoksa dersin merhaba 9 milim tabancama
Bu isler böyle begenmediysen söyle

[Nakarat]
Var da bana buna sana yok mu bana
Simdi kes tantanayi
Hani bana para
Hani hani hani
Varda bana buan sana yok mu para
Simdi kes tantanayi
Hani bana para
Hani hani hani

Kerem uyan fena rüya gördüm lan
Gerçek degil miydi yasadigimiz dün aksam
Mersoyla gezdik ya cüzdanda bol para
Para yoktU ama arkada 3 manita vardi
Ikisi kara, birisi sari
Gece yarisi sokaklar doludur kari
At arabaya, bas son gaza
Mark ve dolarla atarsin hava
Dolarlar hiyarlara
Ben de var lira
Deste deste deste lira
Herkezin aklindaki tek sey para
Insanlik bile döndü kara borsaya
Bulursan alirsiN ama hangi fiyata
Sasma neler var bu piyasada
Para için kendini satanlar var
Bu paralar daha neler yapar
Zengin de olsa zonta gene zonta
Sinirlenme bosuna
Akli gelir basina
Yine çikti karsina karakan
Yalanlari degil gerçekleri anlatan

[Nakarat]

Bu para var ya neler gelir aklima
Kazanmasi da az biraz kolay olsa
Herkezin istegidir para kazanmak
Ya alin teriyle ya da yamuk yaparak
Ben ise kazaniyorum tokat atarak
Enayi dolu ya baska ne yapsak
Geçinip gidiyorum
Nolsun be moruk
Kazik atmassak aç kalacak çocuk
Para para para para para para para
Neler oluyor bu meret ugruna
Keske bütün hepsi 3 kagitta kalsa
Ne bok isler var hasta oluyom hasta
Fabrikada çalismak hiç sarmaz beni
Zügürt kalirsam derim belki
Napiyim yani papaz hergün pilav yemez
Bizim gibi adam da meteliksiz gezemez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder