2 Ocak 2013 Çarşamba

Hindu Malı - Cash Flow


ÇAGDAS;

Dünya tersine dönse hayallerinle kendini kandiramazsin
geri adim atamazsin hersey global yarinlari meillegal
bintiri yintiri barfit yapariz minimal duygularla biz hep
türkçe rap için tek tek kapilari kirdik tabulari yiktik çiktik
sahte rapinden biktik ve son dörtlükte çildirdik
yildirdik ama yikamiyoruz bu savastan hiç çikamiyoruz
birakiyoruz oylari tek tek kaybolacak rihtimdaki back
bir dilek tutldu verilen tüm sözler bir gece yutuldu
unutuldu tüm dostluklar sir perdesi yolsuzluklar
kirilir kafalar koltuklar karalama kampanyasi bile var
felsefeniz çok dar ayni ufkunuz gibi üç parmak
kraliyet kurmak için degil yasamak için rap yaptik an bak
lan bak bakalim kim daha güçlü parayi buldum mu döndür üçlü
üç görünüslü bir yasamin en uç noktalarinda yine biz
hepimiz bir kere birimiz bunu bil rapimiz son kez dilimiz
pilimiz bitiyor zannettim zarlar yek hep yek kaybettin

NAKARAT
gözüm kapali bir baktim ki yanlis yollara daldim
kaderimiz elimize gizli ama kaybettin tek kaldin
firtina koptu kasirga dursun hayallerimde yangin
gözlerim açikta olsa hayat bakislarimsa baygin

VOLKAN;

gerçek rapi dinle 1 milyon only volkan çagdas
limanima yaklas izmirimin ve de bu üç isim yoldas
kötüler def edildi bu devirde yetkin olsun makbul
güçlerimiz birlesti etkinlestik ve de gördük kabul
sartlarimiz çok sert bu sefer açilan göz parlak bu nefer
niyetime saygili ol sen durma durumuna baktim etme bulma
sen kafani hiç bunlara yorma kendinle yüzles ve de sorma
etkiye tepki ver bu devirde kaybettin sen ikili oyna
açtim sana karsi kalbimi gösterdim tertemiz her birimiz
kalplerimizden yansir bir isik alisik olmus her biriniz
imza attik birçok zafere konusmadik bombos hiç birimiz
zaman isler ve de lehimize dertlerimiz artar güçleniriz
bildiklerimizin öncüsüyüz ve kaliteli raplerin ölçüsüyüz
islerimiz çok hizli elbet yazilan nameler hakli
düslemem artik bundan sonra volkan olmus farkli
kimileri hep yücelten tek hadise ise hakti

NAKARAT
gözüm kapali bir baktim ki yanlis yollara daldim
kaderimiz elimize gizli ama kaybettin tek kaldin
firtina koptu kasirga dursun hayallerimde yangin
gözlerim açikta olsa hayat bakislarimsa baygin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder