14 Ocak 2013 Pazartesi

İdare Edip Gidiyoruz - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Idare edip gidiyoruz be kardes
Birbirimizi seviyoruz
Sen bana hayran ben sana kurban

Hop aile var
Iste bir rulet makinasi
Içki kadin ve kumar

Aldim verdim ben seni yendim vauvauva
Içki öldürür, kumar söndürür vauvauva

nereye koydunuz benim Tommiksimi
Neredesin Suzi
Rodi turtalari bitirme
Profesör çaldigin tavugu öyle yeme

Bu çocukta çok is var
Çok sempatik çok sirin
On parmakta on marifet
Bu çocukta çok is var
Bu çocukta çok is var
Neler neler yapabilir
Neler neler yapabilir
Ama yapmiyor çünkü çok tembel
Çünkü tembel çok tembel

Iste hepsi orada
Hepsi beni konusuyorlar
Su herif varya beni kiskaniyor
Amma kiskanç adamsin sen be
Kiskanç,kiskanç,kiskanç
Benim birseyler yapmami istemiyorlar
beni çekemiyorlar
Ah ne vuruyorsun be
Anne anne beni dövüyorlar

Dagilin bakalim serseriler
Dokunmayin o çocuga
Simdi geliyorum oraya
Aglama yavrum sen aglama
Beni dövdüler anne

Aglama sen canimin içi
Ben onlara gösteririm simdi sen aglama
Bunlarin hepsini dövmeli
Siz gidi sizi
Çekilin bakalim çekil

Annecigim annecigim
Yoktur senin gibisi
Beni oksayip sevdin
Ömrünü bana verdin
Besigimi beklerdin
Sevgili güzel annem
Yavrum benim bir tanem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder