11 Ocak 2013 Cuma

İsimsiz Haller (Part 1) - Major Es


Bölüm 1 :

Bilsen sensiz ne kadar yorgun
Bilsen, ne kadar sikkin bedenim.
Bir varken bir yoksun lakin
Kar tanesi gibi eridim ben

Bil benim hiç olmadi mutlulugum sensiz
Sensiz, tüm duvarlarim bana bakar günler geçmez
Sevgisiz ve sensiz

Beni sever tüm hüzünlerim,
Derdim olur bu yalnizligim
Odalara sikistim,
Resimler renksiz gözler fersiz, halim isimsiz

Nakarat x2 :

Inanasim var sana,
bana bir masal anlat (Masal anlat)
Özledigim eskiler,
erkes masumdu (Masumdu)


Bölüm 2 :

Bilmem ne zaman kaybolur içimdeki bu atesin su parlakligi
Canim acir üzüntülerle dolu yüzüme tebessümü anlat

Bak giden gelir mi tekrar kendine, üzülme
Tüm duvarlarim bana bakar, günler geçmez
Sevgisiz ve sensiz

Beni sever tüm hüzünlerim,
Derdim olur bu yalnizligim
Odalara sikistim,
Resimler renksiz gözler fersiz, halim isimsiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder