5 Ocak 2013 Cumartesi

Kiyamam - Mahkum


Bu gece tek hece ölmeden önce
düsündüm seni beni hersey bilmece
unutur mu acaba diye sordum kendime
sen yoksun bak yine sarildim hayaline
yüregime agri saplanir ansizin
ben sadece sensiz yanlizim
bilemedim degerini akilsiz basim
kalbimde bosluk gözlerimde yasim
yoksunki sen yagmurlar yoldasim
ben sadece seni seviyorum askim

özledim seni yine yas damlarken
içten yaziyorum bu sefer harbiden
bir seni silemedim su kalbimden
ne olur sanki bir umut versen
sensiz yapamadim sensiz olamadim
yoklugunu inanki dolduramadim
seni düsündüm geceleri yatamadim
ben seni sevmeye doyamadim askim
ellerini tutmaya gözlerine bakmaya
ben seni sevmeye doyamadim (doyamadim)

bir anlik ansizin seni hissettim
sebebini bulamadim niye terkettin
seviyorum dedim beni reddettin
ama beni benden alipta gittin
verdigin resimler artik avutmuyor
ben sussamda biri sayikliyor

ölmek istiyorum sevdan birakmiyor
o güzel gözlerin aklimdan çikmiyor
beceremedim sensiz yasamaya
beceremedim sensiz ayakta kalmaya

çikar silahini sik su kalbime
ayrildik iste acilar nafile
öldürsen bile yine gel kabrime
kiyamam sana ve sana olan sevgime
bakiyorum resmine geçen günler geliyor aklima
sende benim kadar seviyorsun saklama
anilari silmek çok zor ama
sahipsiz dünya kalmaz sana ne de bana
niye kizginlik neden bu kavga
geçen zaman derde deva
bitmez bendeki sevda

içimi dökemez oldum artik disima
sayfalar yetmiyor benim yüce askima
seni özledim hadi gel yani basima
canimi veririm senin mutlu bakisina
sensiz gökyüzüm bak hep karanlik
ayrilik dedigin inan bir anlik
yalan dünyada askla yasardik
ele güne inandik ayrildik
olsun be askim kalbim seninle
mutlu ol yeter bana aglama bir gün daha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder