15 Ocak 2013 Salı

New York Sokakları - Mazhar Alanson


Iki yüz dolari cebime attim
Birden kendimi birsey sandim
Iki kiz gördüm yan yan baktim
Dedim beraber olalim
Aldim kizlari diskoya gittim
Yüz dolari yedim bitirdim
Ikisini birden tavlamak için
Oturmadim hep dans ettim
Tamam be dedim isler yolunda
Bir gün esmer sonra sarisinla
Dans dans ettim
Bir ara kizlar tuvalete gitti
Dönüsleri bir hayli gecikti
Ne oluyor dedim merak ettim
Gittim kapiya çok bekledim
Fedai burasi new york dedi
Bes dakikada degisir bütün isler
Bu isler dedi anladin mi?
Adami bazen geriden sisler
Planet gibi bir yer vallahi
Dumanlar çikiyor asfaltlardan
Önümde yürüyen deli bir adam
Çöplükteki spagettiyi yedi
Televizyon desen binbir kanal
Bir kanal var hele manhattan
Ademle havva röportajdalar
Onlarin bile yapragi var edep yerlerinde
Bunlar ise dal safaklar
Yuh be dedim hayret kardesim
Öbür gün hemen sirkete gidip
Bilet tarihimi degistirdim
Su anda uçaktayim bize dogru
Biz dedigim gayet zorlu
Neyse ki açiliyoruz dünyaya
Hiç açmadigimiz kapilarla
Öyle haller içinde ki halim
Türkçeye çevirmeye yok mecalim
Bizans bizim oldugunda
Okyanusta bir kita
Kapitalizmi kurtariyor
Kristof kolomb amca
Anitlar gicir gicir
En eski demokrasi
Tarihleri pek kisa
Bilgisayar kabilesi
Aldi beni bir düsünce
Memlekette ne yapmali
Iner inmez uçaktan
Kupon kesip saklamali
Uçak çikar apartman çikar
Hizmetçili ev bile var
Bu pazar nasil bir pazar
Pazar yeri gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder