21 Ocak 2013 Pazartesi

Odamda Dolaşan Hayalin - Major Es


verse:

Hiç kimseye bise anlatma sus dudaklarini da oynatma
bütün hali tavri yaz bekleme kimseyi kafayi da oynatma
onlarin elinde de kukla olmak üzülme sil adini sayfandan
gücün yeterse hiç durma hadi sök al bu rapi de aklimdan

hayaletler odamda süs uçar aklim da onlarla
çektigim resimlere dahil yüzümde izlerinse var onlarca
bak yüzüme (bak yüzüme) issizliktan bir parça
lan yalnizlik misafirim ki ölsem beni hiç duymazlar

küfürle vardigim nokta tek kendime kizdim bak hepten
bakmak görmek farkli duygu yine kaldi ruhum evde tek
özlem duydugum hersey suan ulasilamayacak yerlerde
yagmur yagar ve üsürüm hep hasret kaldigim günlerde

nakarat x2:

Odamda dolasan hayalin
resmine bakip aglar gözlerimmm
derdim çek anlaaa
yok çare

ben yazdim sustummm
sen güldünn durdunn
üzgünüm
inan üzgünümm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder