21 Ocak 2013 Pazartesi

Ömür Takvime Küskün - Major Es


verse1:

Gün geçer, gözlerim hep bugünlerde yaslidir
bil yeter, sen gülersen kisim bana bahardir
deniz durgun, lodosla eser günün tonlari
göçer ömür gider simdi sagin solun ayni mi

tek bir laf ve tek bir hamle al kalem ve yaz beni
yaptigim rap cemalim ve tekmeledim gafleti
anlatirdim dinleseydin, esen yeller aldi seni
gidisinle huzursuzum yalnizligim sevgili

saçlarimda cereyan eder bütün sizilarim
oyalar beni günlerce aska geç kalislarim
öfkem ve dertlerim hep birbiriyle çarpisir
yanar yürek kavrulur ve pin parçaya ayrisir

konustum, anlatmak için her dostuma bagirdim
son bir kaç gün içinde de kaç derdime ulastim
en sonunda isittigim yar sözüyle dagildim
ve susmaktan baska çarem olmadigini anladim

nakarat x2:

bastan baslasa dünya, ömrüm takvime küskün
çikmaz sokaklarinda aglamaktan biktim
bastan basladim aska, kalbim içinde tek sen
çikmaz sokaklarinda yasamaktan biktim


verse2:

devirdim karsimdaki onca zorla engeli
ve sevindim umutlarim siyahlarimla dengeli
duvarlarindan nur akar yüzünde cila kir
oluklarimiz çifttir biri nur ve biri kir

beynimi dagittim bugün tek kursunla öylece
mektup yazdim kanli elle geride kalan herkese
arzularda yoldan çikar isteksizim böylece
yazdim adini usanmadim sayikladim her gece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder