11 Ocak 2013 Cuma

Sen Tutuldun - Major Es


Nakarat (major es):

derman kaybim var yine
o kadar düsledim ama sen yine yoksun
anlatiyor seni sarkilar

ne kadar aglasam bos
anilardan kaçsam yarina
takvimler eder ömrüme darp!

major es verse:

düsündüm sabah hatirladim olanlari
ittifaklar yikti geçti simdi tüm insalari
alabildigine uzaklastim yagmurlarin sesinden
ve arkamda biraktigim ifadesiz yüzünden

demek böyle bittik böyle vardik sonlara
anlasaydin beni belki inanmazdin onlara
ama çok oldu zaman çok geçti üzerinden
eskittin de yillarimi çalip gittin ömürden

somurtan birkaç yüz var sayfalarima çizdigim
bu yaslardi gözlerimden düsmeyecek bildigin
yalnizliksa bu adamin iliklerine isleyen
ve keskelerle var ettigim hayalini çigneyen

dilimde sükutun enkazi mühürlemis sözleri
konusmaya özlemim var anlatmayi özledim
fakat korkularim mevcut, artik kayip rengimi
bulmaliyim bos sokakta geçmisime seslenip


nakarat (major es):

derman kaybim var yine
o kadar düsledim ama sen yine yoksun
anlatiyor seni sarkilar

ne kadar aglasam bos
anilardan kaçsam yarina
takvimler eder ömrüme darp!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder