1 Ocak 2013 Salı

Yandı Düşler - Cash Flow


Suçumu söyleyin bana nedir bu iskence
Anne yardim et bana bitsin bu dönence
Söyleyince inanamadim geç oldu sence
Bence hersey bitmedi çikis yolu yakin
Hersey bitti diyenlere inanmayin sakin
Akin akin üzerine gelir sorunlar
En rahat aninda yakalar,hayat bu yar
Darbesini bizlere,bizler gibilere
Nerelere gitmekteyiz,neler neler yapmaktayiz
Anlamadim vallaha
Su koca dünyada bir Allah bir de sen kaldin be anne
Kendimi kaybettigim tek yer ise sahne
Karne vermek is degil,mezun olmak hiç degil
Elimde nem kurallar,insan insani oyalar
Bu yollar hileli,bu yollar tuzakli
Akli sarara takti geri basmayandan farkli

Anne,tut elimi ve bana güç ver
Sahne sandim dünyayi,yandi düsler

Yanliz kalacaksin sen bu aydinlik odada
Gözlerin kamasacak günes pariltisinda
Yasam savasinda ben kaldim tek basima
Içimdeki yangini söndürmek var aklimda
Devrani her tuttugumda boydan boya sahtelik
Gözlerin içindedir var olan su sahilik
Hani birliktik birbirimize kenetlendik
Topraktadir sadelik
Insanlarda adilik
Adilik dediler nerde çikti önüme?
Düsünceler alismis basi bos gezinmeye
Surasi gerçektir,kosmaktayim bilinmeze
Bilinmezi çözmek bütünlesir endiseyle
Bozulan ahlak,düzelemez hiçbir zaman
Kisiliksiz yasayan,asla durmaz her zaman
Eksik dogmussun sen,yokki çaren düzelmeye
Eziklige mahkumsun gelemezsin ciddîlige

Anne,tut elimi ve bana güç ver
Sahne sandim dünyayi,yandi düsler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder