5 Ocak 2013 Cumartesi

Yoluna Hasret Kaldim - Mahkum


Gel de bak su halime
derman sensin derdime
melhem sensin yüregime
baglanmistik biz seninle
bitti ask son sözünle
askim gitti ellere
beni birakin kendime

yildiz kaydi gökyüzünden
günes söküldü yerinden
sanki hayat durdu aniden
sebepsiz gittin neden
ne olursa olsun askim
vazgeçemem ben senden
biktim artik birtanem
seni özlemekten

resimlerin avutamaz su sizlayan kalbimi
yüregim arar oldu senin güzel sevgini
bir sen vardin be gülüm beni ayakta tutan
yoksa yüce askimizda mi engellendi

seni düsünür oldum her geçen gecede
artiyor sana olan sevgim her geçen günde
bu can seni istiyor sen istemesen bile
halen bir umut var gözlerimde

ben artik dayanamiyorum senin bu özlemine
iskence oluyor artik bu küçücük yüregime
alev oldu patlayacak bu zavalli kalbime
aci veriyor artik aldigim her nefeste

hayatimda verilen en güzel hediyesin
Allah'imdan tek dilegim seni bana göndersin
sensiz yasamaz kalbim bir anda hayat versin
onsuz tadi yok yasamin askim geri gelsin

gittigin günden beri kimseyi sevemedim
hatiralar elimde anilari silemedim
anla artik halimi çok seviyorum seni
unutmak imkansiz uzat bana ellerini

baksana güller gibi soluyor bedenim
sensin benim tek yasama nedenim
böyle yasamak olmaz kahrolasi kaderim
sen olmasan ölürüm ben yemin ederim

gözlerimden akan yaslar artik hiç dinmiyor
bu özlemim her nefesimde dahada artiyor
kapaniyor gözlerim hayallere daliyor
bu kalp her zaman senin özlemini çekiyor

azrail gelipte benim kapimi çalsa
vazgeçmem ben senden ayrilamam asla
dünya fani gülüm gel kiyma askimiza
üç günlük ömrümüz var gideriz bir anda

seni çok seviyorum bunu artik anlasana
dünyalara bedeldir benim askim su anda
hiç kimseler bilemez hiç kimseler göremez
kimse görmediki böyle bir aski hayatta

bütün dünya duymustur sana olan hislerimi
sen duymadin baksana haykirdim sevgimi
seni çok sevmistim ayriligi haketmedim
ne zaman dönersen dön ben burada beklerim

onu çok sevmistim ben ne yaptim Allah'im
masum gözlerine kanip hayatimi kararttim
yinede hayatta yoluna hasret kaldim
deli gibi sevdim seni yari yolda biraktin

papatyalarla süsledim sana olan sevgimi
bütün dünya duysun diye konusturdum kalbimi
canimi koydum ortaya yinede sevdim seni
ölüm gelsede artik birakamam ellerini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder