15 Ocak 2013 Salı

Yurt Dışındayım - Mazhar Alanson


Eski sevgilime duyurulur
Özledim buna ne buyrulur
Sorulur mu simdi neden diye
Canim istiyor bilmem iste öyle

Amsterdama indim mekan ferahti
Meler seyrettim neler
Bisikletim vardi
Bir caffeye gidim sonra
Iyi de yapmisim
Uzun kaldim havada
Yurt disindaydim

Maskemi firlattim attim
Sunset bulvarina
Ne bulvarsa bu böyle
Sonsuz devesa
Laptop aldim kendime
Iyi de yapmisim
Uzun kaldim havada
Yurt disindaydim

Bu sevda bambaska koruyor beni
Bitti derken baslayip
Neler anlatiyor simdi
Eski günler güzeldi aklimda
Çitir pitir yürürdün
Dolasirdin yanimda
Sana is gelen bana eglence
Sana diken bana gülden bahçe

Yillar geçti aradan
Birbirimizi aramadan
Ben rahati seçtim kaçtim
Kaçtim çektim gittim buralardan.

İlgili Bağlantılar: Mazhar Alanson şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder